.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:
صرفه‌جویی 120 مگاوات برق در مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مشترکان صنعتی و خانگی مازندران 120 مگاوات برق صرفه‌جویی کردند.
صرفه‌جویی 120 مگاوات برق در مازندران

منوچهر جعفری در همایش آمادگی آموزش مدیریت مصرف برق به دبیران آموزش و پرورش که در باشگاه برق مرکز مازندران برگزار شد، اظهار داشت: از چهار سال گذشته تاکنون بحث مدیریت مصرف در وزارت نیرو به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف سبب شد تا در زمان اوج مصرف در فصل تابستان از سوی مشترکان برق 2 هزار مگاوات صرفه‌جویی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه راهکارهای مختلفی در اجرای آموزش بهینه‌سازی مصرف انجام شد، گفت: دانش‌آموزان در این حوزه نقش موثری داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه آموزش بهینه‌سازی مصرف به نسل جدید جامعه تعمیم داده می‌شود، تصریح کرد: در اجرای طرح مدیریت مصرف برق با آموزش و پرورش هماهنگی شد تا فرهنگیان برای آموزش دانش‌آموزان دوره‌های آموزشی را بگذرانند.

وی افزود: امروز 120 نفر از همکاران و کارشناسان شرکت توزیع برق در این همایش آموزش دیدند تا در شهرهای استان فرهنگیان را برای آموزش به دانش‌آموزان آماده کنند.

جعفری، میزان مصرف مازندران را در اوج مصرف 3 هزار مگاوات عنوان کرد و اذعان داشت: این میزان برق مصرفی در سایر زمان‌ها به کمتر از نصف می‌رسد.

وی، میزان برق صرفه‌جویی شده از سوی مشترکان مازندرانی را 120 مگاوات دانست و یادآور شد: بیشترین صرفه‌جویی از سوی مشترکان خانگی و صنعتی بود.

جعفری با تأکید برای نهادینه شدن بهینه‌سازی مصرف به ویژه در اوج بار، خاطرنشان کرد: ساعت پیک مصرف 12 تا 15 است که در این ساعات فصل تابستان مصرف به اوج می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه معتقدیم سیستم گرمایشی باید به سمت انرژی پاک برود، تصریح کرد: سوخت فسیلی ویژه نیروگاهی است.

وی افزود: در حال حاضر با کشورهای ترکمنستان و آذربایجان تبادل برق داریم که میزان مصرف برق این کشورها فصل زمستان است.

جعفری در پایان سخنانش اعلام کرد: امسال خاموشی پیش‌بینی نشد، جز اینکه در حوادث غیر مترقبه قرار بگیریم.

به گزارش فارس، 120 نفر از کارشناسان برق که آموزش‌های لازم را در مدیریت مصرف گذراندند در 30 آبان به یک‌هزار و 570 نفر از معلمان رشته‌های علوم تجربی، کار و دانش و تعلیمات اجتماعی آموزش می‌دهند و هر کدام از معلمان تعداد زیادی از دانش‌آموزان را با آموزش نوین مدیریت مصرف مجهز می‌کنند.

در چهار سال اخیر 50 هزار دانش‌آموز مازندرانی آموزش مدیریت بهینه‌سازی مصرف را فرا گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.